9789155268909_1
(Klicka för en större bild)
9789155268909_19789155268909_29789155268909_39789155268909_4

Lättlästa mysterier. Cirkusdeckarna och kalasmysteriet

Dan Höjer

129kr / st.
149 kr / st.
Inbunden
Artikelnummer:9789155268909
Enhet:st.
Lagerstatus:I lager
St:

Lättläst och spännande med fina illustrationer i färg på varje uppslag. Dan Höjers succéserie om cirkusdeckarna Kaspar och Katinka är rolig, fartfylld och fantastisk! Nu också för de yngre nybörjarläsarna.

Cirkus Pommery bjuder till stort cirkuskalas! Hundratals ballonger ska blåsas upp, cirkusen ska uppträda och världens godaste tårta finns på plats. Men när kalaset börjar har någon ätit upp tårtan! Vem kan det vara? Kaspar och Katinka måste hitta tjuven. Varför är den sura clownen så glad? Och varför mår Tiger dåligt? Ett klurigt fall för Cirkusdeckarna!

Skriv ut
Visa stor bild
PDF